Nirvana Fitness treniruotės

Rugsėjį pasimatome Nirvana fitness užsiėmimuose. 😊

Ar žinote kokia mankšta apjungia jogą, pilatesą ir choreografiją su ramia meditacine muzika?
🧘‍♀️NIRVANA FITNESS🌱
Apie tai pasakoja šių treniruočių instruktorė Gerda Vencevičiūtė:
Jei kada nors norėjote perprasti, sustiprinti, atpalaiduoti savo kūną bei protą, veikiausiai domėjotės įvairiausiais būdais, kaip tai padaryti: meditacija, sveika mityba, daktarų pagalba ar kardinaliais gyvenimo pokyčiais.
Vienas iš efektyviausių – Slovėnijos mokslininkų išrasta ir pasaulyje populiarėjanti Nirvana Fitness mankšta.🌎
Kas tai yra ir kodėl verta rinktis Nirvana Fitness?🌅
🔅Treniruočių metu vienas iš pagrindinių tikslų yra darbas su pilviniu kvėpavimu.
Nauda. Pilvinis kvėpavimas padeda mažinti stresą, įtampą, reguliuoja kraujo spaudimą, ramina ir pašalina visą nereikalingą anglies dvideginį iš kūno.🫁
🔅Mankštų metu skamba teta gydančioji meditacinė muzika. Klausomasi raminančio Tibeto dubenų binaurinio skambesio, vibracijos ⛩🎵.
Nauda. Moksliškai įrodyta, jog binauriniai garsai skleidžia raminančias bangas. Vienos iš jų, teta bangos, balansuoja protinę veiklą: padeda susikaupti, medituoti, grįžti į save, taip pat įkvepia kūrybiškai.🌊
🔅Išmankštinamas ir ištempiamas visas kūnas, skiriamas ypatingas dėmesys mažiau fiziškai aktyvioms kūno dalims, raumenims.🦵💪
Nauda. Mankštoje taikoma choreografija susideda iš pilateso bei jogos pratimų, kurie suteikia tono ir elastingumo raumenims, sąnariams bei tvirtina stuburą taip gerinant laikyseną. Daugelis ląstelių kūne atgaivinamo, prisotinamos deguonies🫀
🔅Dirbama su svorio centru (kūno „branduoliu“, korsetu)
Nauda. Susipažindami su kūno masės centru, kuris yra svarbiausia visos kūno masės atrama, pamažu geriau išmokstame išlaikyti pusiausvyrą, taisyklingą laikyseną.⚖️
Kuomet taisyklingai, ramiai ir giliai kvėpuojame, mankštiname kūną – esame sveiki, stiprūs ir energingi. 💪Ši mankšta unikali savo judesiu, chillout muzika ir taisyklingu kvėpavimu. Sustiprink save visapusiškai mėgaudamasis judesiu!🌸