Nirvana Fitness treniruotės

Ar žinote kokia mankšta apjungia jogą, pilatesą ir choreografiją su ramia meditacine muzika?

NIRVANA FITNESS🌱

Apie tai pasakoja šių treniruočių instruktorė Gerda Vencevičiūtė:

Jei kada nors norėjote perprasti, sustiprinti, atpalaiduoti savo kūną bei protą, veikiausiai domėjotės įvairiausiais būdais, kaip tai padaryti: meditacija, sveika mityba, daktarų pagalba ar kardinaliais gyvenimo pokyčiais. Vienas iš efektyviausių – Slovėnijos mokslininkų išrasta ir pasaulyje populiarėjanti Nirvana Fitness mankšta.

Kas tai yra ir kodėl verta rinktis Nirvana Fitness?

Treniruočių metu vienas iš pagrindinių tikslų yra darbas su pilviniu kvėpavimu. Nauda. Pilvinis kvėpavimas padeda mažinti stresą, įtampą, reguliuoja kraujo spaudimą, ramina ir pašalina visą nereikalingą anglies dvideginį iš kūno. Mankštų metu skamba teta gydančioji meditacinė muzika. Klausomasi raminančio Tibeto dubenų binaurinio skambesio, vibracijos. Nauda. Moksliškai įrodyta, jog binauriniai garsai skleidžia raminančias bangas. Vienos iš jų, teta bangos, balansuoja protinę veiklą: padeda susikaupti, medituoti, grįžti į save, taip pat įkvepia kūrybiškai. Išmankštinamas ir ištempiamas visas kūnas, skiriamas ypatingas dėmesys mažiau fiziškai aktyvioms kūno dalims, raumenims. Nauda. Mankštoje taikoma choreografija susideda iš pilateso bei jogos pratimų, kurie suteikia tono ir elastingumo raumenims, sąnariams bei tvirtina stuburą taip gerinant laikyseną. Daugelis ląstelių kūne atgaivinamo, prisotinamos deguonies. Dirbama su svorio centru (kūno „branduoliu“, korsetu)Nauda. Susipažindami su kūno masės centru, kuris yra svarbiausia visos kūno masės atrama, pamažu geriau išmokstame išlaikyti pusiausvyrą, taisyklingą laikyseną. Kuomet taisyklingai, ramiai ir giliai kvėpuojame, mankštiname kūną – esame sveiki, stiprūs ir energingi.

Ši mankšta unikali savo judesiu, chillout muzika ir taisyklingu kvėpavimu. Sustiprink save visapusiškai mėgaudamasis judesiu!